Phytokeratine Thermo Spray Reparator | Review

March 25, 2018

De cand am devenit blonda acum 2 ani, parul meu s-a subtiat foarte mult si a inceput sa se rupa. Las par cam peste tot: pe haine, in masina, pe scaunul de la birou. Situatia a devenit deja alarmanta asa ca mi-am dorit sa incerc o solutie care contine keratina, un ingredient bine cunoscut pentru fortificarea firului de par. Am primit acest produs din partea Simonei de la Vintage Look in luna decembrie si ii multumesc pentru oportunitatea de a-l testa. Desi produsul a venit in varianta mini, de 30 ml, mi-a ajuns cam 2 luni cu o utilizare de 1-2 ori pe saptamana.

Cateva cuvinte despre produs:

Cu activare la caldura si protejând parul la coafarea cu aer cald, PHYTOKERATINE Spray pentru styling ajuta la reconstructia si consolidarea structurii interne a firului de par si in acelasi timp il protejeaza de actiunea aparatelor cu aer cald utilizate pentru coafat, prevenind ruperea. Cheratina vegetala si acidul hialuronic sunt injectate in fibra capilara pentru a o repara in profunzime si in acelasi timp mentine nivelul optim de hidratare in timpul coafarii cu aer cald. Extractul de yun zhi - activat la cald - asigura un grad inalt de protectie termica si mentine keratina in interiorul fibrei capilare pentru ca parul sa ramâna reparat, fortifiat si protejat in profunzime. La suprafata firului de par, ceramidele netezesc cuticula si “umplu” fisurile fine survenite la suprafata, lasându-l mai usor de coafat. Parul devine mai puternic, matasos si stralucitor. Mod de utilizare: se pulverizeaza dupa spalare, pe parul umed, dupa stergerea intensiva cu prosopul. Se piaptana parul pentru a distribui uniform. Uscati cu phoeunul sau intindeti cu placa pentru par. inainte de utilizarea placii pentru par, uscati perfect parul. Poate fi aplicat inclusiv pe parul uscat, pentru un coafat mai facil. A nu se clati.

Produsul se adreseaza unui par deteriorat ca al meu si pare promitator. Trebuie sa recunosc ca pe perioada utilizarii mi-am simtit parul hidratat si mai stralucitor, insa perioada de 2 luni s-a dovedit a fi prea scurta pentru a remarca rezultate in ceea ce priveste ruperea parului. Cred ca utilizarea unui produs cu keratina, pe o perioada mai indelungata, este benefica si cu siguranta se lasa cu rezultate, iar acest produs mi-a placut mult si l-as cumpara daca pretul nu m-ar determina sa fac un pas inapoi.

Produsul vine intr-o sticluta prevazuta cu pulverizator, asa ca este foarte usor sa dozez cantitatea necesara de produs si sa o distribui pe lungimea parului. Si mirosul mi-a placut, iar faptul ca este sub forma de lotiune m-a incantat, pentru ca patrunde rapid in firele de par fara sa lase vreo pelicula uleioasa pe maini. Per total, mi-am simtit parul mai matasos si cu siguranta i-a "cazut bine" tratamentul aplicat, mi-as fi dorit sa imi ajunga mai mult timp, insa poate pe viitor il voi achizitona.

Produsel Phyto Paris sunt disponibile in Farmaciile Help Net si pe www.farmaciaonline.ro. In completarea acestui spray protector puteti gasi si samponul din aceeasi gama.

You Might Also Like

0 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.