Crema de ochi Ivatherm Una

December 17, 2017

Cremele de ochi au reprezentat dintotdeauna un subiect de interes pentru mine si primele mele riduri vizibile (cel putin pentru ochiul meu) sunt cele de la ochi. Am incercat, pot sa spun, zeci de creme de ochi, asadar am capatat o oarecare experienta si cam stiu ce texturi imi plac si ce efect caut: evident, de reducere a liniilor fine si de hidratare. Brandul Ivatherm e unul drag mie si am folosit, de-a lungul ultimilor ani, o multime de produse de la ei. Printre preferatele mele se numara gelul de curatare Ivahidra+, fondul de ten Joviale la care am ajuns la a 3 a sticluta si serumul Glykolift. Gama Una este o gama ce ma tenteaza de ceva vreme insa am ezitat pentru ca e o gama destinata tenurilor mature. Mi-am propus totusi sa investesc in crema de ochi din aceasta gama pentru ca am citit doar pareri pozitive despre acest produs si aveam realmente nevoie de o crema buna destinata acestei zone.

Beatrice de la Beauty and a Twist este cea care mi-a dat impulsul de a cumpara crema, in the first place. Postase la un moment dat un InstaStory in care spunea cat de mult ii place acest produs, asa ca a fost o chestiune de secunde pana cand i-am mai pus 2-3 intrebari si gata a fost :D A fost nevoie doar de un impuls, din moment ce voiam sa incerc ceva din gama asta de o gramada de vreme. Am cumparat crema si am supus-o la test chiar in ziua aceea. Produsul are o textura de lotiune, nu e clasica crema de ochi cum sunt cele din borcanas, ci e mai lichida si usor de intins pe piele. Eu am remarcat ca am nevoie de o cantitate mica de produs tocmai datorita texturii sale si astfel m-am obisnuit sa scot cu pompita strict cat am nevoie. Apropo de asta, produsul vine intr-o sticluta si este prevazuta cu o pompita. Recunosc, eu am folosit si inca folosesc creme si din borcanas in pofida dezavantajelor, insa modul de dozare cu pompita imi place mult.

Ca si efecte, produsul e intr-adevar hidratant si simt ca aceasta senzatie se pastreaza si peste zi/noapte. Crema nu e una grasa si se absoarbe destul de repede in piele, in urma ei ramanand o piele hidratata. E o buna baza de machiaj, nu am avut probleme cu aplicarea concealerului peste acest produs si, prin urmare, e unul care cred ca isi merita banii. In privinta liniilor fine inca nu am remarcat rezultate, desi am banuiala ca ele sunt rezultatul deshidratarii acelei zone. Produsul contine extract de celule stem vegetale care creste vitalitatea si asigura protectia celulelor stem din piele. Acest ingredient stimuleaza regenerarea epidermului si imbunatateste functia de bariera. De asemenea, regasim si Matrixyl 3000, o combinatie de matrikine (peptide), inclusiv Palmitoyl Oligopeptide si Tetrapeptide Palmitoyl – 7, care stimuleaza regenerarea matricei dermului si sinteza acidului hialuronic, unt de Cupuacu (un antioxidant si puternic hidratant) si apa termala Herculane, bogata in minerale, cu proprietati calmante si anti-radicali liberi.

Produsul e unul promitator si cel mai bun din categoria sa dintre cele care mi-au ajuns pana acum in mana. Il recomand celor care nu au probleme majore cu zona ochilor si care cauta un produs hidratant, cu o textura lejera. Nu o sa faca minuni, asa cum nici o crema de ochi nu face, insa e un produs bun si merita luat in considerare.

You Might Also Like

1 comments

  1. Este evident că ai o experiență semnificativă în utilizarea produselor de îngrijire a pielii și produse cosmetice pentru corp, iar descrierea ta despre textură și efecte este utilă. Aprecierea ta pentru modul de dozare cu pompita și beneficiile hidratante ale produsului sunt puncte importante pentru cei care își doresc o cremă de ochi eficientă. Mulțumim pentru partajarea experienței tale și pentru recomandarea produsului!

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.