Apivita SPF 30 Oil Balance Tinted

October 03, 2017

Am capatat recent o afinitate pentru brandul Apivita si am inceput sa testez mastile lor de fata si cremele de noapte. Eram deja sigura ca mastile de fata o sa-mi placa, am cateva favorite si urmeaza sa decid ce voi cumpara full size, iar daca tot sunt in perioada de teste trebuia sa incerc si un nou SPF. Era doar o chestiune de timp pana cand as fi pus mana pe una din cremele lor solare. Am ales varianta Oil Balance cu SPF 30, colorata, ca sa impusc doi iepuri dintr-o lovitura, si protectie solara si uniformizare. Trebuie sa recunosc ca am avut asteptari mari de la acest produs si, in cea mai mare parte, imi place si a indeplinit ceea ce promite. Trebuie sa mentionez ca cei de la Apivita ofera o gama suficient de larga de creme cu protectie solara, eu am stat cam 30 de minute la raft pana sa ma decid pe care sa o cumpar.
Apivita SPF 30 + Pudra
Produsul vine intr-o singura culoare si, desi initial am fost sigura ca o sa mi se potriveasca la fix, e ceva mai inchisa decat tenul meu si e necesar sa intind bine de tot produsul ca sa nu fie atat de evident acest lucru. M-as fi bucurat sa existe si o nuanta mai deschisa, aceasta in mod clar nu se potriveste tenurilor deschise si daca il cumparati cu aceasta idee veti fi dezamagite si voi. Totusi, acest lucru nu m-a intristat, daca il intind bine nu e atat de evidenta discrepanta si pot sa folosesc acest produs mai ales ca aplic si o pudra care mai deschide putin culoarea, insa nu e cea mai buna varianta pentru mine personal si mi se pare foarte riscant sa folosesc metoda asta.
M-as fi asteptat, gandind dupa numele gamei din care face parte (Oil Balance), ca produsul acesta sa fie unul matifiant. Am ramas putin nedumerita cand l-am aplicat prima oara pe ten si am observat ca nu se aseaza mat, ci dewy si se simte chiar hidratant. Eu il aplic dupa ce imi curat tenul dimineata cu un toner si dupa crema de ochi. Prima aplicare a fost jale, a fost nevoie sa imi spal tenul si sa reiau toata rutina si asta pentru ca textura produsului e una pretentioasa. El se vrea a fi unul cu proprietati de controlare a sebumului si astfel textura e pe masura, cumva aerata, insa mai groasa decat sunt eu obisnuita si nu se intinde atat de usor, iar din cauza nuantei inchise trebuie lucrat cu el in cantitate mica, pe zone restranse si rapid. Prima aplicare m-a speriat, am aplicat produsul ca pe orice alt SPF, in 4-5 puncte ale tenului si am inceput sa masez. A fost doar o chestiune de cateva secunde pana cand produsul nu s-a mai putut intinde cu usurinta si am ramas nu doar cu pete pe ten din cauza culorii, dar si cu scame. Am decis sa nu ma agit si cand am reluat aplicarea am folosit tehnica de mai sus, l-am aplicat in sectiuni mici si rapid.
Asa am procedat de atunci si in modul asta rezultatul final e multumitor, insa am o teama ca nu folosesc suficient produs si asta tocmai pentru ca e inchisa culoarea. Si daca nu folosesc suficient produs, nu ma bucur cu adevarat de protectia lui, iar asta poate fi periculos. Referitor la rezistenta lui, produsul rezista bine pe ten intreaga zi, nu m-am trezit ca aluneca de pe ten sau ca dispare. Ceea ce imi place mai mult e faptul ca tenul arata intr-un mare fel, e foarte luminos, pigmentii de culoare din acest produs reflecta lumina intr-un mod cum nu am mai intalnit la nici un alt produs de ingrijire. Un alt aspect important e faptul ca nu mi-a cauzat cosuri, iritatii si tenul arata chiar bine de cand folosesc produsul asta, dar asta cred ca se datoreaza faptului ca intreaga mea rutina e altfel construita si probabil si acest SPF are un aport acolo. Imi place mult si cum se comporta pe zona mea cea mai problematica, barbia. Orice fond de ten/BB Cream am folosit in ultimele luni a aratat oribil pe zona aia la finalul zilei, in sensul ca se dezintegrau cumva. Cu Apivita nu am aceasta problema.
Cel mai mare regret al meu e faptul ca nu exista o culoare mai deschisa, cred ca ar fi fost SPF-ul ideal. Am gasit totusi o solutie zilele trecute si anume sa il combin cu un SPF mineral si aveam deja produsul perfect pentru asta: Think Baby cu SPF 50, un alt produs pe care nu il pot folosi de unul singur pentru ca lasa filtru alb si am fost prea des intrebata "de ce esti alba la fata?" atunci cand l-am folosit. Acesta e un SPF mineral cu o textura foarte placuta, cremoasa, se intinde usor, asa ca e perfecta combinatia intre Apivita si Think Baby: nu doar ca diluez culoarea lui Apivita si astfel nu e atat de inchisa, dar ma bucur de o protectie solara corecta si folosesc doua produse care imi plac mult in ciuda micilor defecte. Daca aveti un ten mediu, cred ca o sa va placa mult Apivita, mai ales daca tenul vostru nu e gras, desi in combinatie cu Think Baby mi se pare ca sebumul e mai bine tinut sub control. Pe langa asta, combinatia de produse ma ajuta sa intind mult mai bine protectia solara pe ten, iar eu sunt cat se poate de multumita de aceasta metoda.
Apivita diluat cu Think Baby
Acoperirea produsului e una bunicica pentru un produs colorat destinat protectiei solare: mica spre medie, depinde de aplicare si depinde daca il combin cu Think Baby sau nu. De unul singur, Apivita imi ofera o acoperire medie si imi acopera cam 50% din cearcanele mov ce le am. Restul de 50% e deja treaba lui MAC Prolongwear :P Per total produsul imi place si-l recomand celor cu ten normal, cel mult mixt si mediu. Tenurilor deschise nu se va potrivi culoarea.

You Might Also Like

0 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.