MAC Prolongwear Concealer

September 17, 2017

Concealerul MAC Prolongwear nu e un produs pe care il incerc pentru prima oara, l-am mai mentionat in cateva articole pe blog (cum ar fi aici) si l-ati vazut si in unele tutoriale de-ale mele de pe YouTube. Ramasesem cu o impresie buna despre el, insa imi aminteam ca parca usca cumva zona ochilor si primul tub nu am reusit sa il termin in cele 6 luni de valabilitate. M-am intors la el dupa ce am realizat ca e singurul concealer care efectiv statea pe pielea mea si de aici rezulta si articolul de azi. Stiu ca nu e un produs tocmai accesibil si stiu ca multe din voi nu stiti daca isi merita banii, asa ca eu sper ca parerea mea sa va ajute si sa obtineti toate informatiile despre produs.
Prima data cand l-am cumparat am luat nuanta NW15, cea mai deschisa din gama de concealere (cred) si e drept ca era cam alba, dar si eu eram foarte palida la vremea aia. Nu ca acum as fi mai bronzata, insa de data asta domnisoara de la MAC m-a "matchuit" cu NW20. Culoarea nu imi vine la fix, mai ales daca il aplic asa cum o fac acum, fara fond de ten si doar cu o pudra pe restul fetei, insa daca il intind bine nici nu se observa. Cred ca mi-ar fi fost perfecta o nuanta intre NW15 si NW20, insa ma descurc cu ea asa, foarte bine chiar. Daca va tenteaza concealerele MAC, sfatul meu e sa faceti un research in privinta nuantelor inainte sa-l cumparati si sa cereti ajutorul fetelor de la MAC. Eu am stiut dinainte ca NW20 mi s-ar potrivi, iar domnisoara de la MAC mi-a confirmat.
Produsul in sine are 15 ml si vine intr-un ambalaj extrem de practic, cu pompita, iar dat fiind faptul ca sticluta e chiar din sticla, pot vedea exact cat produs mai am din el. Textura sa e lichida, intocmai ca a unui fond de ten, dar fina si se blenduieste foarte usor (eu folosesc un buretel pe care aplic 1-2 pufuri de Fix+). Spre deosebire de experienta anterioara, de data asta mi se pare ca nu imi usuca zona ochilor, ba dimpotriva, imi simt pielea chiar hidratata. E drept ca rutina mea de ingrijire s-a schimbat si asta cred ca a fost problema atunci cand l-am incercat pentru prima oara. Rezista bine pe piele, fara sa se adune in liniile fine, fara sa dispara de pe piele si asta e marele sau avantaj, faptul ca ma pot baza pe el, de dimineata pana seara. 
Acoperirea e undeva medie spre mare, clar buildable fara sa arata artificial. Pot sa aplic 2 straturi daca am cearcane foarte evidente, dupa o noapte nedormita de exemplu. Inlocuieste cu succes si fondul de ten la nevoie si e clar un produs multifunctional asa cum precizam si in postarea de mai sus. Imi place cat de natural arata pe piele, e cumva luminos si are efect de "second skin". Nu se compara cu nimic altceva din ce am incercat si cred ca cei 80 si umpic de lei au fost cheltuiti pe ceva de calitate, de care sunt chiar multumita. Daca nu aveti probleme majore cu cearcanele, nu-i un produs la care sa vedeti diferenta. Eu insa am si ma ajuta mult, il folosesc zilnic si e, alaturi de fardul de spracene, produsul fara de care nu pot iesi din casa.

Sper ca ati gasit in postarea asta informatiile necesare si daca aveti si alte intrebari mi le puteti adresa in casuta de comentarii. 

You Might Also Like

2 comments

  1. M-a tentat si inca ma tenteaza si pe mine, dar am ales Shape Tape si nu imi regret alegerea, desi pare ca ma va tine o vesnicie tubul asta. Nu eram convinsa, insa am realizat ca problema e la mine, eu am zona de sub ochi neuniforma, cu multe ridulete/santulete si automat ca nimic nu se aseaza ca o catifea. Si am si ditamai cearcanele dintotdeauana 😅
    Kisses 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti-am scris mesaj :* si eu voiam Shape Tape, dar e imposibil sa pun mana pe el de aici din Romania :)) poate la vreo vizita prin afara, daca dau de el il incerc. Adica sigur :))

      Delete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.