Produse terminate #4

August 26, 2017

Maybelline Dream BB Fresh Light Skin

Probabil singurul BB Cream ce mi-a placut cu totul vreodata este cel de la Maybelline si imi amintesc cu drag si de fondul lor de ten Affinitone care m-a impresionat mult acum cativa ani. Din cand in cand, dau peste un produs Maybelline care imi place atat de mult, incat imi amintesc de el multa vreme dupa ce-l termin :)) Restul fondurilor de ten incercate nu m-au dat peste cap, insa acest BB Cream chiar e foarte tare. Ofera o acoperire mica spre medie, e buildable, are un SPF 30 si arata foarte natural si frumos pe ten. Un produs pe care il recomand.

Maybelline Lash Sensational Mascara

Un produs foarte iubit si care mi-a placut si mie foarte mult. Separa genele extrem de bine, fara sa le incarce, le curbeaza si le mentine curbate, nu curge, nu se faramiteaza...atat ca nu alungeste chiar cat voiam eu. Mi-a placut produsul asta, insa am simtit ca odata ce s-a uscat nu a mai performat la fel de bine, dar nu exclud sa il recumpar in viitor. Se demachiaza putin greu, insa nu e musai un aspect care sa ma deranjeze tare.

Missha Perfect Cover BB Cream

Am produsul asta de o gramada de vreme, de prin noiembrie anul trecut cred. M-am chinuit cu el in lunile calde, intrucat imi lucea tenul foarte tare din cauza lui, fiind un produs hidratant. L-as recomanda unui ten normal sau uscat sau tenurilor mixte in perioada rece a anului. E totusi un produs ce arata flawless pe ten, acoperirea sa fiind medie spre mare, dar buildable. Desi mi-a placut si se apropie anotimpul rece, nu cred ca o sa-l recumpar.

100% Pure Caffeine Eye Cream

Un produs ok, nu l-am simtit foarte hidratant si nici nu am vazut sa faca ceva in privinta liniilor fine sau a cearcanelor, dat fiind faptul ca are cafeina. Nu o sa cumpar produsul pe viitor.

Vichy Purete Thermale Perfecting Toner

Produsul acesta nu l-am mentionat des aici pe blog, dar il folosesc de 3 luni si imi place atat de mult incat l-am recumparat. Nu imi mai vad rutina fara acest produs, in special rutina de dimineata, pentru ca ma scapa de spalarea tenului cu cleanser si astfel nu imi agresez tenul inutil. Imi place ca imi simt tenul curat si fresh odata ce folosesc o discheta demachianta cu acest toner, insa il simt comfortabil si hidratat in acelasi timp.

Estee Lauder Advanced Night Repair & Ivatherm Glykolift

Ambele produse s-au terminat aproape in acelasi timp, Estee Lauder seara si Glykolift a doua zi dimineata. Initial facusem un review pentru Estee Lauder aici si marturiseam ce dezamagita am fost de el. Lucrurile s-au schimbat mult dupa ce am introdus exfoliantii chimici in rutina mea si am tolerat produsul mai bine, ba chiar a ajuns sa-mi placa. Totusi nu e un produs pe care sa il recumpar, nu cred ca isi merita banii. Serumului Glykolift i-am dedicat review aici si, desi mi-a placut mult, nici pe acesta nu il recumpar. Inca stau in dubii ce produs de tip serum sa cumpar, dar deocamdata nu iau nimic.

Batiste Dry Shampoo Original

De cand am descoperit samponul uscat, in urma cu cativa ani, am folosit exclusiv Batiste si am fost multumita. Asta pana cand am descoperit ce fresh miroase samponul uscat L'Oreal Argila Extraordinara si am renuntat la Batiste, care mi s-a parut destul de inecacios ca parfum, insa nici nu aveam alternative care sa miroasa placut. Nu ma intelegeti gresit, Batiste e un produs eficient, insa parca doar mascheaza vizual faptul ca parul e murdar si nu face nimic in privinta mirosului care atrage atentia ca parul nu e curat. Prefer L'Oreal aici, desi nu mascheaza murdaria la fel de bine, macar nu imi miroase parul urat, dimpotriva, parca tocmai am iesit de la dus atunci cand il folosesc.

Acestea au fost produsele consumate de la ultima postare de acest gen. Voi ce produse ati mai consumat recent?

You Might Also Like

0 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.