Max Factor Facefinity Primer

July 07, 2017

Daca ma urmariti de pe la inceputuri, stiti ca subiectul primerelor pentru ten nu s-a regasit niciodata pe blogul meu. Nu am scris niciodata un review unui primer pentru ten, nici macar nu am mentionat vreunul in trecere. Motivul e simplu, avand un ten sensibil, nu le-am tolerat niciodata. De fiecare data cand am incercat unul, m-am trezit cu cosuri si ten iritat si, astfel, singurele mele optiuni au fost intotdeauna o pudra buna si servetelele pentru absorbirea sebumului. Insa, cum sunt o curioasa din fire, bineinteles ca m-a tentat varianta unui primer pentru ten, cu atat mai mult cu cat parca tenul secreta mai mult sebum de cateva luni incoace si vremea cald nu ma ajuta deloc. Problema sebumului e una foarte deranjanta in ultima vreme, la maxim 2 ore dupa ce ma machiez, isi face aparitia nenorocitul si imi strica tot machiajul. Cred ca persoanele cu ten mixt sau gras stiu exact ce zic si stiu cat de tare iti poate strica o chestie ca asta ziua. Sa nu mai vorbim de zilele in care seara trebuie sa ies in oras si in care nu am timp sa ma demachiez si sa imi refac machiajul...
Primerul Max Factor Facefinity ma tenteaza de vreo 2 luni, in parte datorita afinitatii pe care o am pentru brand, dar si datorita recenziilor foarte bune de pe internet. Am tot stat, am studiat, m-am minunat si apoi am abandonat ideea....tocmai pentru ca nu am crezut ca voi putea tolera vreodata vreun primer. Vazand oferta de pe Elefant unde produsul costa doar 35 lei, l-am comandat si am mers dupa el in pick-up point. Mi-am zis ca, daca nu imi place, la banii astia nu o sa regret prea mult achizitia, dar, in sufletul meu, am sperat sa fie ce caut. Si astfel l-am folosit zilnic de cateva saptamani, iar azi ma simt pregatita sa scriu impresiile mele despre produs.
Acesta se lauda cu o textura usoara, ca de lotiune, fara feeling-ul acela de produs siliconat cum sunt majoritatea primerelor. Are si SPF20, nu ca m-as baza foarte tare pe el, dar un SPF din crema, un SPF din primer si unul din fond de ten/bb cream, parca ma simt mai safe sa ies afara. Ambalajul mi se pare foarte dragut si elegant, din sticla de buna calitate si chiar face reclama buna produsului. Imi place ca pot sa vad produsul si exact cat mai am din el, iar pompita face toata treaba mult mai usoara. Imi plac detaliile aurii si, pe scurt, imi place modul de prezentare al produsului care e, de altfel, specific brandului Max Factor.
Pompita dozeaza o cantitate perfecta de produs, nici prea mult, nici prea putin. De regula, folosesc 3-4 pompite. Una pe fiecare parte a nasului si pe obraji, una pe barbie si alta pe frunte. Prima data cand am folosit produsul am ramas putin socata, pentru ca in loc sa iasa produsul propriu-zis, alb, sub forma de lotiune, am scos, la primele pompe, ceva alb amestecat cu ceva incolor. Sincer, m-am speriat si mi-am zis ca asta e, e naspa produsul, dar odata ce l-am agitat putin (asa am simtit eu nevoia) si am mai pompat, a iesit exact ce trebuia si nu am mai avut probleme de atunci.
Produsul l-am folosit zilnic de cand il am, peste diverse SPF-uri si sub diverse fonduri de ten. Pentru zilele in care stiu ca voi sta machiata pana seara tarziu, il aplic peste crema cu SPF 50 de la La Roche Posay, Dry Touch, insa am folosit primerul si peste crema cu SPF 30 de la The Body Shop si ACM Sensitelial care, pe tenul meu, intotdeauna lasa o urma grasa si 1-2 ore mai tarziu lucesc ca un bec. In conditiile astea si peste aceste produse, tenul meu arata excelent pana la 12 ore (da, stau atat machiata de regula). Cel mult folosesc un servetel o singura data pe zi si I'm good to go, deci e clar meritul primerului lucrul asta. Daca va intrebati, produsele de machiaj chiar arata si se aseaza mai bine peste acest produs si asta il face, parerea mea, primerul ideal pentru utilizarea de zi cu zi, pentru ca e suficient de lejer incat sa nu incarce porii, dar si foarte bun astfel incat sa isi faca treaba. Ca si fonduri de ten, eu l-am folosit cu: L'Oreal Infallible Matte 24h, Catrice All Matte Mousse, Missha Perfect Cover BB Cream, Bourjois Healthy Mix si cu toate tenul mi-a aratat foarte bine. Parca cu Missha sebumul a aparut mai repede, insa in rest, toate au rezistat eroic pe tenul meu mixt.
Produsul nu are trecuta lista de ingrediente pe sticluta, ceea ce e cam urat. Insa, la o cautare pe google, am gasit pe Cosdna o posibila varianta de ingrediente. Produsul imi pare, deopotriva, si hidratant, si matifiant, o combinatie perfecta pentru ca tenul meu e foarte gras in zona T si normal pe restul fetei. Un lucru important e ca nu mi-a provocat iritatii sau cosuri si chiar imi simt tenul comfortabil cand il port. Nu simt ca port primer, pentru ca nu e genul de produs pe care sa il simti sau care sa iti faca tenul sa se simta incarcat. Asta e ideea, imi place la nebunie produsul asta si chiar il recomand oricui, mai ales celor in situatia mea, care au nevoie de un primer pentru ca au ten gras/mixt, dar si extrem de sensibil.

L-ati incercat? Va tenteaza?

You Might Also Like

2 comments

  1. Buna Carmen! De unde se poate achizitiona acest produs?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna, eu l-am cumparat de pe Elefant.ro, dar il gasesti si in magazine fizice sau pe Aoro

      Delete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.