Ivatherm Glykolift serum

June 30, 2017

Serumul este unul din produsele mele favorite de ingrijire. In urma cu vreo doua luni, sau poate mai mult, am achizitionat serumul Glykolift al celor de la Ivatherm, produs pe care l-am utilizat zilnic de atunci. Serumul este unul anti-age si, ca sa nu plictisesc pe nimeni cu descrieri, va las aici link catre site-ul celor de la Ivatherm unde puteti gasi toate detaliile despre produs. Intamplarea face ca la acest moment serumul este la pret redus asa ca, daca va conving, il puteti cumpara la un pret foarte bun. Produsul vine intr-un ambalaj din sticla, transparent si are un design minimalist specific produselor Ivatherm. Dozarea se face cu ajutorul unei pipete, imi place mult modul acesta de dozare pentru ca vad exact cat produs folosesc si nu risc sa scot prea mult din el. Cu toate acestea, am remarcat ca am ajuns destul de repede la mijlocul sticlutei, insa nu as spune neaparat ca asta este o problema. Pana la urma, produsul se poate folosi si combinat cu o crema de fata sau cu un ulei, lucru pe care l-am facut si eu fara probleme.
Textura produsului este foarte lejera, unele persoane au comparat-o cu apa, insa mie nu mi se pare neaparat ca seamana cu apa. Simt clar ca e un serum, insa e un produs extrem de lejer. Miroase foarte bine, lucru care ma incanta, iar in piele se absoarbe aproape instant, fara sa o lase lipicioasa. Cumva, parca se topeste in piele, lasand-o hidratata si luminoasa. Aflandu-ma la varsta la care primele riduri incep sa isi faca aparitia, ma bucur ca pot folosi un produs atat de lejer si care ma poate ajuta sa intarzii semnele trecerii timpului. Cu toate acestea, nu ma pot pronunta inca daca intr-adevar e un produs care functioneaza pe segmentul acesta sau nu, insa ce pot sa spun e ca produsul e excelent daca va doriti o hidratare puternica sub forma unui produs lejer.
Pentru ca de-a lungul timpului am folosit mai multe serumuri, am putut sa fac o comparatie intre texturi si nivel de hidratare si Glykolift a iesit preferatul meu dintre toate. In plus, nu mi-a cauzat neplaceri si e un produs pe care tenul meu sensibil il tolereaza foarte bine. Cumva, serumul acesta a devenit un produs de baza in rutina mea de ingrijire si l-am folosit atat seara, cat si dimineata. In cazul utilizarii de dimineata, tenul meu mixt nu a secretat mai mult sebum decat de obicei si chiar nu ma simt bine daca nu il port pe sub crema cu factor de protectie solara. Acestea fiind zise, daca vi-l doriti si stati in dubii, eu zic sa faceti pasul si sa il incercati. Chiar e un produs minunat.

You Might Also Like

0 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.