Produse terminate #2

May 23, 2017

Am adunat iarasi cateva produse terminate si, ca sa nu mai ajung in situatia de a le tria ca sa nu fac o postare lunga, m-am gandit sa o fac acum cand numarul lor e moderat.

Primul produs terminat este uleiul de dus Bioderma Atoderm, pe care l-am folosit cu succes la demachierea tenului. Mi-a placut atat de mult in acest scop, inca am mai achizitionat un tub de 100 ml si cred ca il voi folosi multa vreme de acum incolo. Pot sa spun ca e demachiantul meu favorit si imi place mai mult decat Clinique Take The Day Off, caruia i-am dedicat un review aici. Uleiul de dus Bioderma e un produs multifunctional si acopera mai multe 'sectoare': poate fi folosit ca si demachiant, ca si produs de curatare dupa demachiere, poate fi folosit ca gel de dus, produs pentru epilat sau pentru ingrijirea zonei intime. Daca nu v-am convins, va mai spun si ca cei 100 ml de produs costa undeva pana in 15 lei maxim.

Crema Bioderma Photoderm AR SPF 50+ e un produs care mi-a dat mixed feelings si, intr-un final, am decis sa il arunc. Nu m-am inteles deloc cu acest produs si cu asta cred ca inchei si relatia mea cu SPF-urile Bioderma. In primul rand, daca in primele secunde de la aplicare parea SPF-ul perfect, am constatat cu tristete faptul ca lasa scame foarte urate pe ten si este practic imposibil sa intind corespunzator produsul pe fata. Am incercat sa-l fac sa arate bine, l-am intins peste diferite produse de ingrijire, l-am si tapotat usor insa la cea mai mica atingere (de exemplu, cand imi aplicam fondul de ten), aveam scame pe fata ce aratau inestetic si erau foarte deranjante. Nu mi-a placut acest produs si nu il voi recumpara.

Crema de maini de la Alverde mi-a placut si am recumparat-o, insa nu voi continua sa o achizitionez pentru ca nu e tocmai un produs ce miroase placut si am ajuns sa fiu deranjata de acest aspect. Sunt sensibila la mirosuri si pace. E un produs bun, se absoarbe destul de repede in piele, fara sa lase filtru gras si e si hidratanta, insa mirosul ei ma determina sa nu o mai recumpar.

Despre crema de maini 100% Pure am vorbit aici si imi mentin parerea.

Un produs terminat este si uleiul de cocos de la Solaris, nelipsit din casa mea de ani de zile deja. Ma bucur de fiecare data cand cei de la Solars ma cadorisesc cu un borcanas nou, pentru ca e un produs ce il folosesc mult pentru igiena dentara. Am mai mentionat aici pe blog ca eu imi curat dintii cu uleiul de cocos si e in continuare metoda mea preferata de a-mi curata dintii, de a sta departe de carii si de a prelungi perioada dintre vizitele la dentist.

lavera-bioderma-atoderm-solaris-oxyance-nivea3

Am terminat si samponul Lavera, caruia i-am dedicat aici cateva cuvinte. Acesta e produsul care, in ultimul an, mi-a placut cel mai mult si pe care am cautat sa il recumpar, insa din nefericire nu am gasit fix varianta asta si am cumparat o alta varianta. Produsul asta m-a scapat de bubitele de pe scalp si de mancarimi si e un produs care nu doar ca m-a surprins placut, dar mi-a atras atentia spre brandul Lavera si mai mult.

Un alt produs pe care il voi arunca este apa termala Oxyance. Acest produs nu l-am terminat, dar nu stiu ce se intampla cu el pentru ca miroase urat. Nu am mai avut pana acum vreo apa termala ce miroase asa si nu imi amintesc daca a fost asa de la bun inceput sau nu, insa o sa o arunc si cel mai probabil ma intorc ori la Ivatherm, ori la Avene.

Apa micelara Nivea s-a dovedit a fi eficienta pentru demachierea ochilor si mi-a placut mult in acest sens, astfel ca am recumparat-o in varianta de 400 ml.

Sunt o fana a deodorantelor Dove si am terminat deja cateva, in diverse variante. Aceasta, varianta Powder Soft, nu m-a convins foarte tare, insa spre finalul tubului a inceput sa imi placa. Deodorantele Dove nu numai ca miros bine, dar pe pielea mea parfumul se pastreaza cateva ore. Acum am recumparat cealalta varianta roz si parca aceea imi place mai mult.

Acestea sunt produsele pe care le-am terminat recent. Sunt curioasa daca voi le-ati folosit sau daca v-am atras atentia asupra vreunuia :D

You Might Also Like

0 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.