100% Pure Coconut Hand Buttercream & Bright Eyes mask

April 05, 2017

Ultimele produse 100% Pure pe care le-am testat sunt crema de maini si masca pentru ochi. Am fost tentata sa cumpar crema de maini in nenumarate randuri, mai ales datorita faptului ca este cu aroma de cocos si voiam sa vad ce rezultate ofera o crema de maini naturala comparativ cu alte branduri de pe piata.

Am ramas putin dezamagita in prima faza de aroma produsului, care mi s-a parut mai mult artificiala decat naturala, insa in timp m-am obisnuit si acum o pot tolera bine. Produsul e foarte cremos si dens, dar se intinde usor pe piele si se absoarbe relativ repede. Am constatat ca am ajuns la finalul tubului destul de rapid, in conditiile unei utilizari de cateva ori pe zi (practic de fiecare data dupa ce ma spal pe maini) si tocmai de asta nu as lua in considerare ideea de a cumpara produsul pe viitor. Crema de maini e produsul pe care, general vorbind, il consum cel mai repede si astfel ar fi o risipa de bani sa cumpar lunar un produs ce costa 40-50 lei.

Eu am mainile uscate in general si mi-a placut produsul pentru ca e hidratant, insa lejer si patrunde destul de repede in piele. Asta conteaza mult atunci cand esti la birou si in secunda 2 pui degetele pe tastatura :D
bright eyes
Masca de ochi a venit suplimentar. Nu ma descurc prea bine cand vine vorba de masti/ plasturi de ochi, nu prea am rabdare sa stau cu ei si nici nu au prea dat rezultate celelalte produse incercate, insa acestia mi-au placut pentru ca i-am simtit cu adevarat revigoranti, asta datorita materialui din care sunt confectionati.  Nu am remarcat insa si alte efecte, probabil si datorita faptului ca i-am utilizat doar o data.

Per total, ambele produse mi-au placut si daca va tenteaza, le puteti comanda de aici.

You Might Also Like

1 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.