100% Pure Caffeine Eye Cream

April 05, 2017


Am primit acest produs in pahetelul cu bunatati primit acum cateva saptamani din partea celor de la Pure Cosmetics. Am fost curioasa de crema aceasta de ochi de ceva vreme, deoarece contine cafeina extrasa din ceai verde si cafea, ce promite sa stimuleze circulatia pentru a atenua cearcanele negre. Eu am cearcane de cand ma stiu si nu imi amintesc sa fi folosit vreodata un produs de ingrijire cu cafeina, asa ca am fost foarte curioasa sa vad ce efecte are acest ingredient minune asupra zonei ochilor.

Primul lucru pe care l-am remarcat la acest produs e faptul ca miroase foarte bine! E un miros delicios, ca de prajitura si de fiecare data cand folosesc crema de ochi, am impresia ca ma dau cu o crema de prajituri :) Textura produsului este pe masura, foarte cremoasa, dar lejera, si se absoarbe rapid in piele, oferind o doza sanatoasa de hidratare.

Lista de ingrediente arata asa:

ceai verde organic (1), hidrosol de gălbenele organice (1), ulei de măceşe organice (1), cafea verde organică (2) vitamina E (a-tocoferol), vitamina C (ascorbil palmitat), extracte de fruct de cafea, rozmarin organic (3), oregano organic (3), cimbru organic (3), sămânţă de grapefruit organic (3) şi genţiană organică (4), vanilie pură organică (3), ceară candelilla

Produsul e o baza buna de machiaj si hidratarea se pastreaza si peste zi, asta in conditiile in care nu folosesc un concealer/fond de ten ce usuca pielea. Nu am remarcat efecte asupra ridurilor sau cearcanelor si din acest motiv nu pot sa spun ca sunt impresionata de acest produs, insa probabil ca ar exista efecte la o utilizare pe o perioada mai lunga de timp. Ceea ce imi place insa este faptul ca are o lista buna de ingrediente si e o alternativa excelenta pentru celelalte produse din comert, mai putin "naturale".

Crema in sine imi place, insa nu ma vad cumparand-o odata ce o termin. Cantitatea sa de 8ml imi va ajunge oricum suficienta vreme.

Produsul il puteti cumpara de aici.

You Might Also Like

0 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.