Derma E Hydrating Night Cream | Review

March 31, 2017


Cand vine vorba de produsele de ingrijire destinate tenului, sunt extrem de precauta si caut ca produsele pe care le folosesc sa aiba o lista de ingrediente lipsita de iritanti precum alcoolul, sa aiba o textura prietenoasa, potrivita unui ten mixt, dar sa aiba si ingrediente anti-age. Anul acesta merg pe frumoasa varsta de 26 de ani, deci ingredientele anti-age deja nu mai sunt o optiune pe care o pot avea sau nu, ci o necesitate.

Ceea ce m-a atras in primul rand la aceasta crema este lista de ingrediente, printre care se remarca acidul hialuronic, vitaminele A si C, uleiul de macadamia si aloe vera.  Tenul meu s-a schimbat foarte mult in ultimii 2-3 ani si a devenit mai uscat decat de obicei. Utilizarea exfoliantilor chimici si-a pus si ea amprenta asupra starii tenului meu, astfel ca l-am simtit mai uscat si mai sensibil decat altadata. Ca sa va faceti o idee, tenul meu nu doar ca e mixt catre uscat, dar e si foarte reactiv, in sensul ca daca nu ii convine un ingredient dintr-un produs, ma va rasplati cu cosuri.
Am inceput sa testez aceasta crema la finalul lunii ianuarie, deci am avut suficient timp sa imi fac o idee despre efectele ei. Un lucru e cert, crema vine in borcanas si aspectul acesta nu e pe placul tuturor. Stiu si eu ca nu este cea mai buna metoda de ambalare a unui produs cosmetic, insa am fost dispusa sa trec peste acest aspect de dragul produsului in sine.

Crema are o textura bogata si la inceput pare grasa, dar dupa ce o masez 1-2 minute in ten, nu mai am impresia asta. Se absoarbe destul de repede si se simte lejer pe ten, iar mirosul ei este discret si placut. M-a surprins textura cremei si puterea ei de hidratare, astfel ca pentru rutina de seara nu am folosit decat aceasta crema si tonerul Klairs despre care am vorbit aici. Nu m-am trezit dimineata cu tenul gras, nici uscat, dimpotriva, tenul meu era calm, luminos si hidratat. Pot sa spun ca efectul acesta e cel pe care l-am remarcat cel mai repede. Mi s-a intamplat in nenumarate randuri ca seara tenul meu sa nu fie in cea mai buna stare, dar intotdeauna dimineata era din nou calm si odihnit.
Crema are potential anti-age si probabil in timp o sa remarc si astfel de efecte, insa in acest moment nu am riduri atat de profunde si nici nu am observat alte efecte decat cel de hidratare, calmare si usoara uniformizare a culorii tenului. Cred in preventie mai mult decat in tratare, tocmai de aceea cred ca rezultatele utilizarii acestui produs, in timp, ar putea fi vizibile. Concluzia ar fi ca e un produs bun, nu mi-a cauzat nici o neplacere si chiar tin sa mentionez faptul ca am avut cateva episoate neplacute (adica cosuri urate sub piele) care a doua zi nu doar ca aratau mai bine si roseata disparuse, dar s-au si vindecat mult mai repede. E un produs bun pe care vi-l recomand, insa consider ca e necesara o utilizare mult mai lunga pentru a observa efectele anti-age ale acestei creme. Gasiti produsul aici, alaturi de alte produse Derma E.

You Might Also Like

0 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.