100% Pure Luminous Primer | Review

March 27, 2017

DSC03990

Am primit recent un pachet cu bunatati din partea celor de la Pure Cosmetics, care continea un produs pe care imi doream de ceva vreme sa il incerc si anume un primer pentru ten. Nu m-am inteles niciodata cu primerele siliconate si trebuie sa marturisesc ca, avand un ten mixt, ma trezesc de multe ori ca machiajul meu nu arata tocmai bine la mijlocul zilei sau ca nu orice fond de ten adera cum trebuie pe piele. Tocmai de aceea am vrut sa incerc acest produs care mi s-a parut cea mai buna si sanatoasa varianta la primerele siliconate de pe piata.

Luminous Primer este o baza de machiaj cu vitamine si antioxidanti, avand la baza si o infuzie de resveratrol din vin. Produsul nu contine siliconi si este bazat doar pe ingrediente naturale menite sa protejeze pielea si care au efecte anti-age, ceea ce mi-a atras si mai mult atentia. Textura produsului este, surprinzator, foarte usoara si, la prima utilizare, am avut impresia ca e un produs cu siliconi pentru ca e foarte fin, adera imediat pe ten si aplicarea produselor destinate tenului se face foarte usor. Trebuie sa marturisesc ca toate aceste lucruri m-au surprins placut si produsul chiar mi se pare unul promitator, mai ales destinat unei utilizari zilnice.

DSC04026

Am inceput a doua zi sa testez produsul, pe care l-am aplicat pe tenul curat si hidratat. Am observat ca tenul meu e intr-adevar mai luminos si ca machiajul rezista mult mai bine pe ten, comparativ cu zilele in care nu il port. Stiti ca tenul meu este foarte sensibil si reactiv si, desi nici un ingredient din lista nu mi se parea alarmant, ceva se pare ca nu mi-a priit pentru ca tenul m-a rasplatit cu cosulete mici. Am incercat sa iau pauze de cateva zile si apoi sa il folosesc iar, in speranta ca nu acest produs e vinovat, insa rezultatul a fost acelasi. Lucrul asta ma intristeaza foarte tare pentru ca e un produs foarte promitator si sunt sigura ca este minunat pentru acelea din voi care nu aveti ten atat de sensibil si sunteti in cautarea unui primer fara siliconi si alte ingrediente nocive.

UntitledUntitled2

Asa arata lista de ingrediente si puteti observa si ca produsul are o cantitate de 30ml. Este de asemenea prevazut si cu o pompita, ceea ce face dozarea lui foarte usoara si il face si un produs practic. Recipientul este elegant si totodata minimalist, in stilul produselor 100% Pure. Cel mai mare regret il reprezinta faptul ca tenul meu e prea sensibil si nu il mai pot folosi. In afara de asta, cred ca e produsul ideal si daca va tenteaza, il puteti gasi aici .

You Might Also Like

0 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.