Mic haul iHerb

January 07, 2017


Ieri am preluat de la curierul UPS comanda plasata luni pe iHerb care a fost expediata marti. Ieri a fost vineri, deci comanda a ajuns in doar 3 zile la mine ceea ce m-a bucurat foarte mult si, totodata, a intarit parerea buna pe care o am despre serviciile iHerb. Am ales produse de care chiar aveam nevoie dar si un produs pe care, recunosc, l-am pus in cos doar pentru ca voiam sa scada valoarea transportului la 43 lei si acest produs este mascara de la e.l.f. Desi are review-uri bune pe site, in mod normal nu as fi comandat acest produs din proprie initiativa (mai ales ca mai am rimeluri acasa), dar altceva nu as fi stiut ce sa pun in cos, cu valoarea minima, dar care totusi sa scada valoarea transportului.
Un produs nou si practic cel care m-a determinat sa plasez o comanda in primul rand este pudra Physician's Formula Mineral Wear cu SPF30, pe care intentionez sa o folosesc pe post de fond de ten. Eu am ales nuanta Creamy Natural mai mult din recenziile de pe site si din intuitie, era cineva care spunea ca aceasta nuanta e potrivita persoanelor asiatice si asa mi-am dat seama ca e o nuanta care s-ar putea sa mi se potriveasca. Din pacate, pe internet nu am gasit swatch-uri concludente, insa ma bucur ca nu am dat gres. Am vrut produsul acesta pentru ca fondul de ten mineral de la Lily Lolo e pe terminate si nu as prea da acum iar 100 lei pe un produs de genul, cand Physician's Formula ofera o alternativa care e la jumatate de pret. Si, bineinteles, am fost si tentata sa incerc alt produs si astfel am ajuns la PF. Am citit doar de bine despre aceasta pudra asa ca am asteptari mari de la ea.

Pentru aplicarea anticearcanului am vrut musai faimosul Miracle Complexion Sponge de la Real Techniques, care are un pret foarte bun pe iHerb comparativ cu preturile de la noi. Sunt sigura ca o sa-mi placa, eu mai am de la RT pensule care iarasi imi plac foarte mult, insa un buretel original RT nu am avut pana acum.
Un produs de care imi era dor la nebunie si pe care il cunosc foarte bine deja (sunt la al 5-lea sau al 6-lea tub) este crema cu SPF30 de la Kiss My Face. Peste iarna revin la SPF30, urmand ca odata cu lunile mai calde (aprilie, mai) sa revin la SPF50. Produsul acesta a avut deja parte de un review pe blog, insa nu foarte detaliat (pentru persoanele curioase, pot sa mai fac unul), insa ce pot sa spun e ca e produsul perfect de SPF care hidrateaza, protejeaza datorita SPF30 si ingrijeste pielea cu ingrediente benefice si multi antioxidanti. Nu vreau sa ma mai prinda lunile reci fara produsul asta.

Am ajuns si la ultimul produs si anume uleiul de Marula de la Acure Organics, pe care l-am cumparat, tentata fiind, de Andreea de la A Beauty Tale. Pe Andreea o urmaresc de multa vreme si cred ca are un ten fantastic, asa ca ma inspir de la ea destul de des cand vine vorba de produse de ingrijire. Citisem la ea pe blog mai demult despre beneficiile masajului pentru ten si zicea ca ea foloseste uleiul de marula. Apoi am vazut la ea un filmulet in care lauda acest produs, asa ca automat am fost si mai tentata de ideea introducerii uleiului de marula in rutina mea de ingrijire. Cea mai recenta postare a ei se refera la favorite de pe iHerb unde, bineinteles, apare si acest produs. Pe langa tentatia pe care mi-a transmis-o Andreea, chiar simt nevoia de o hidratare mai puternica in rutina mea de ingrijire a tenului si simt ca acest produs ma poate ajuta. Sper sa reusesc sa ma tin si de o rutina de masaj facial cu acest ulei, insa va tin la curent cu detalii.

Aseara mi-am masat tenul cu acest ulei si mi se pare de vis! Imi place foarte tare ca nu e la fel de uleios precum uleiul de argan sau de migdale dulci, e un ulei foarte light, se absoarbe usor si nu lasa tenul uleios. Nu are nici miros si chiar are toate sansele sa devina un favorit.

Sunt foarte incantata de toate produsele si abia astept sa le folosesc o perioada mai indelungata si sa revin cu pareri. Ma bucur mult ca cei de la iHerb si de la UPS s-au miscat asa de repede si am primit astfel coletul fix inainte sa inceapa weekendul.
Voi ati incercat vreunul (sau mai multe) din produsele ce tocmai le-am primit? Ce anume va face cu ochiul?

Va pup!

You Might Also Like

0 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.