Combinatia perfecta pentru buze glossy

January 06, 2017

abh-lipgloss1
Vedeta articolului de azi este lip gloss-ul Anastasia Beverly Hills in culoarea Neon Carnival. E un produs pe care l-am primit cu ocazia BBM Cluj, care a avut loc in noiembrie si, marturisesc, la inceput nu am crezut  ca o sa imi placa atat de mult. Produsul mi se pare mai mult un ruj lichid decat un lip gloss si are, bineinteles, acel luciu glossy, insa fara sa fie insotit de senzatia de lipicios pe care o au glossurile in general. Spuneam ca mi se pare mai mult ruj lichid decat gloss si asta pentru ca e super pigmentat si se aseaza foarte frumos pe buze. Este opac dintr-un singur strat si se intinde usor, fara liniute inestetice. Cremos, rezistent si hidratant, e un produs perfect atunci cand imi doresc sa port pe buze un produs care sa iasa in evidenta si sa intregeasca un look, fie ca aleg sa port un machiaj al ochilor mai complex sau doar mascara.

Personal, imi place sa port produsul peste un lip liner, iar cel mai des intind mana dupa cel de la Melkior in culoarea Rose Nude. Mi se pare ca lip gloss-ul rezista mult mai bine pe buze si imi e mai la indemana sa imi conturez buzele cu un liner intai si apoi sa revin cu ruj.

Puteti vedea aici cum arata produsul aplicat si peste un lip liner rosu.

Ati incercat lip gloss-urile Anastasia? Va tenteaza?

You Might Also Like

0 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.