Clinique Moisture Surge Overnight Mask

January 03, 2017

clinique-moisture-surge

Nu mai e un secret ca imi plac mult produsele Clinique , insa aceasta descoperire i-o datorez Dianei. Ea a fost cea care si-a cumparat aceasta crema-masca de noapte si care mi-a pus-o in mana ca sa o testez cateva zile sa vad daca-mi place. Verdictul meu a fost oarecum evident: mi-am comandat-o dupa doar 2-3 zile de utilizare si am folosit-o in fiecare seara pe post de crema de noapte de atunci.

Produsul este unul de tipul "Overnight mask", destinat tenurilor uscate si face parte din gama Moisture Surge. Eu am mai avut crema-gel din aceasta gama si mi-a placut mult, tocmai din acest motiv eram sigura ca si acest produs o sa-mi placa. Textura cremei e densa si fina, se intinde frumos pe piele si se absoarbe relativ usor. Din experienta mea, produsul acesta se absoarbe mai bine daca il aplic peste unul din serumurile Neulii (fie cel cu Aloe BHA, fie cel Snail Bee), insa nu reusesc sa imi explic motivul pentru care acele seruri potenteaza absorbtia produsului in piele. Daca il aplic peste orice alt produs, ii ia ceva vreme sa se absoarba in piele si aspectul acesta poate fi deranjant daca merg la somn imediat ce am aplicat-o.

clinique-moisture-surge1

In privinta efectelor, pot sa spun ca sunt multumita. Tocmai m-am intors de la munte unde am stat 3 zile si am fost sigura ca daca nu iau crema asta cu mine, nu o sa fie bine. Frigul si-a spus cuvantul si buzele au fost cele care au avut cel mai mult de suferit, insa nu si tenul si asta pentru ca am aplicat crema asta cu sfintenie, dimineata si seara, in strat generos. Imi place ca, indiferent de cat de des o aplic sau de cat produs folosesc, crema asta nu mi-a lasat tenul unsuros, nici nu a activat secretia de sebum si nu mi-a cauzat comedoane. Dimpotriva, imi calmeaza tenul si asta nu poate decat sa ma bucure. Cand ma trezesc dimineata, tenul e vizibil mai calm, mai hidratat si mai uniform. Singurul meu regret e ca nu contine ingrediente cu adevarat benefice pielii, motiv pentru care nu cred ca o s-o recumpar dupa ce o termin.

Eu am luat acest produs de pe Aoro, unde costa 110 lei. Cred ca e un pret decent pentru un produs care are 100 ml, deci o sa ma tina o vesnicie. Recomand produsul acesta celor cu ten uscat si sensibil, pentru ca il hidrateaza corespunzator, fara sa il lase gras si il calmeaza.

Ati incercat acest produs? V-ar tenta?

You Might Also Like

1 comments

  1. Da o am si eu in format de 30 ml am primito la set cu crema de fata si o crema mini de ochi si o folosesc la fel pe post de crema de noapte si imi place foarte mult.

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.