10 cosmetice preferate | AORO.ro

November 07, 2016




Va spuneam in cel mai recent filmulet al meu despre cele 10 produse cosmetice preferate pe care le-am luat de pe Aoro.ro. Sunt client Aoro din 2012 si pana la acest moment am plasat 17 comenzi continand parfumuri, creme de tot felul, serumuri etc. Aoro e un site unde stiu sigur ca gasesc ce caut si lucrul acesta mi-a fost confirmat de multe ori. Mai nou, ma pasioneaza produsele coreene si ghiciti ce, cei de la Aoro au adus si produse coreene in oferta.


Ca sa nu o mai lungesc, in cazul in care nu puteti vizualiza filmuletul, va povestesc cate putin despre fiecare produs aici.


1. Clinique Superdefense CC Cream SPF30 (Light Medium)


I-am dedicat un review aici si e un produs pe care mi-am dorit foarte mult sa il incerc si nu m-a dezamagit. Posesoarele de ten uscat sau mixt il vor iubi, pentru ca e un produs lejer, hidratant si ofera o acoperire buna, fara sa incarce tenul. Din pacate nuanta ce o am eu nu mi se potriveste si acum, dar la vara imi va fi iarasi perfecta.


2. Clinique Superdefense Crema de Ochi SPF20


Iarasi un produs care nu m-a dezamagit, crema de ochi Clinique Superdefense e un produs care promite sa lupte cu primele semne ale imbatranirii zonei ochilor, oferind si protectie solara. Acesta e produsul care mie mi-a revolutionat gandirea, pentru ca pana la el nu credeam ca e necesar sa folosesc o crema special dedicata zonei ochilor. De cand o folosesc, imi simt zona ochilor hidratata, luminoasa si par mai odihnita si in cele mai proaste zile.


3. Clinique Take The Day Off Cleansing Balm


Dupa cum va puteti da seama, sunt fana produse Clinique, astfel ca acest cleansing balm nu putea sa imi scape. Mi-l doream de muuulta vreme, asa ca atunci cand am prins ocazia (aka ziua mea de nastere si buget pentru cadouri) am stiut ca o sa-l iau. I-am dedicat un review aici.


4. Ziaja Exfoliant Enzimatic


Un produs pe care l-am recumparat de 3 ori si caruia i-am dedicat doua articole, aici si aici. Nu va pot spune in cuvinte cat de mult m-a ajutat produsul asta de 15 lei sa imi mentin tenul curat. Pur si simplu e un produs minunat, care curata porii si face cosurile sa se usuce mai repede.


5. Ziaja Scrub de corp cu portocale


Am fost sigura ca o sa imi placa produsul acesta, pentru ca toata lumea il lauda. Si asa si este, imi place la nebunie si nici nu concep sa mai fiu fara el de cand il am. Practic e un gel usor hidratant cu mici particule exfoliante, care exfoliaza delicat dar eficient pielea. Unde mai pun ca miroase si a portocale?!


6. Max Factor Panstick


Produsul acesta care costa doar 25 de lei s-a dovedit a fi cel mai bun aliat al meu atunci cand tenul mi-a intrat in 'santier'. E un fond de ten stick, dar cremos, care ofera o acoperire mare si un aspect dewy, luminos si hidratat tenului. Chiar si in cele mai proaste (aka groaznice) zile, produsul asta m-a facut sa arat ca si cum nu aveam absolut nici o problema cu tenul. Il recomand din suflet!


7. Parfum Versace Crystal Noir


Eu am ales varianta mare de 90 ml si il am inca din martie. In cazul in care va intrebati, da, e un produs original si parfumul lui persista pana la 2-3 zile pe mine. E parfumul meu preferat inca de acum 5-6 ani cand l-am mirosit prima data in Douglas :)


8. Vichy Aqualia Thermal Serum


Din nou un produs care m-a ajutat foarte mult in zilele proaste. Daca ma urmariti pe YouTube, stiti ca am mentionat de o perioada foarte proasta cu tenul, in care aveam o zona rosie pe barbie si pe langa gura, foarte uscata, ingrozitoare, cu care m-am chinuit saptamani intregi. Cand am inceput sa folosesc produsul acesta, in maxim o saptamana tenul meu si-a revenit si a ramas hidratat. E foarte bun acest ser pentru zonele uscate, calmeaza instant senzatia de piele care strange si posesoarele de ten uscat il vor iubi.


9. Ulei de corp Palmer's Cocoa Butter Moisturizing Body Oil


Inca de la inceputul verii am folosit strict uleiuri pe corp si imi place la nebunie! Produsul acesta miroase foarte delicios, are o textura bogata, dar se absoabe rapid in piele, fara sa o lase excesiv de uleioasa, ci doar foarte fina. Iubirea mea pentru produsele Palmer's continua...


10. Palmer's Cocoa Butter Swivel Stick


...cu acest produs de tip stick, ideal pentru buze uscate. Probabil cel mai bun produs de acest gen, alaturi de Bioderma Atoderm. Daca aveti buze uscate o sa va placa, mai ales ca tine si o vesnicie.



[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=hVIsYd3677Q&w=320&h=266]

Toate produsele le puteți găsi aici https://goo.gl/GjvRTF

You Might Also Like

0 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.