Ana

May 10, 2014

Azi am avut placerea de a o machia pe Ana, dupa ce multa vreme am tras chiulul. Nici nu mai eram sigura daca mai stiu machia, asa de mult timp a trecut. Ana s-a lasat pe mana mea si am facut tot posibilul, ca de obicei, sa aleg niste culori si un stil care sa o avantajeze. Nici nu a trebuit sa ma chinui prea mult, se poate observa cu usurinta ca Ana e frumoasa de la mama natura si un machiaj doar i-ar accentua trasaturile deja superbe:)
Culorile le-am ales in functie de rochia pe care avea sa o poarte la nunta si impreuna cu ea. Asta e un aspect la fel de esential precum demachierea tenului sau crema hidratanta, parte din procesul de machiaj. Intotdeauna fac alegerile impreuna cu clienta tocmai in ideea in care ea este purtatoarea machiajului, ea este personajul principal.
Asa cum puteti observa, Ana si-a intrat destul de repede in rol si i-am putut face o multime de poze. E incredibila senzatia pe care ti-o poate da un machiaj care te face sa te simti bine.
In realizarea acestui machiaj am folosit cateva din produsele mele favorite:

 Fond de ten Avon Ideal Flawless
 Pudra translucida Lancome
 Cele doua bronzere absolut fenomenale ca efect de la e.l.f: Sunkissed si Warm Tan
 Max Factor False Lash Effect ca mascara
 Primer e.l.f
 Pudra minerala Sephora din mana Anei
♥ Genele false de la BornPrettyStore pe care vi le-am aratat mai indeaproape aici
Creion de sprancene Max Factor
Eyeliner Gosh
♥ si bineinteles paleta cu 88 de culori de la CS

Weekend placut, doamnelor.


Find me on
Facebook || Twitter || Pinterest  || Tumblr || Instagram

You Might Also Like

2 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.