El, parfumul

March 01, 2014

Cand ma gandesc la ceea ce reprezinta un parfum in viata unei femei, imi imaginez ce reprezinta el in a mea. Intotdeauna am ales parfumul in acord cu personalitatea mea jucausa si apriga, cu starea mea de spirit mai buna sau mai rea, cu locul in care il port sau chiar cu vestimentatia. Nu de putine ori alegerea parfumului perfect, in acord cu elementele de mai sus, mi-a dat incredere in mine si poate m-a ajutat sa ma simt mult mai in elementul meu.
Cand vorbim despre parfumuri vorbim despre personalitati. Sunt convinsa ca multe din voi isi aleg parfumul pe baza macar a unuia din elementele de mai sus....eu asa fac si pana acum mi-a iesit de minune, mai ales ca am cateva parfumuri acum si am de unde alege. Nu prea multe, ca nu sunt adepta cumpararii de produse cu nemiluita, dar am acele parfumuri pe care le port asorta oricarei stari, oricarui eveniment, oricarui moment din viata mea. Ca anotimpurile.
Thierry Mugler Alien se numeste parfumul care ma reprezinta cel mai bine. Imi amintesc si acum prima clipa in care am primit mostra in Douglas. Mirosea atat de bine incat nu imi venea sa cred cat de mine ne potrivim! Am folosit mostra aia pana cand...ei bine, am pierdut-o. Habar nu am unde este acum, dar nu imi fac griji si nici nu sunt suparata pentru ca am varianta full size care o sa imi ajunga suficient timp. Alien este un parfum care emana mister, pasiune, forta, este sexy, captivant, dulce. 
Notele principale sunt cele lemnoase, impreuna cu iasomia si ambra, care sunt si singurele ingrediente ale parfumului. Acestea reprezinta "triunghiul" care compune parfumul si emana senzualitatea....notele lemnoase sunt "varful" triunghiului, baza este reprezentata de ambra, iar iasomia este ingredientul ultim. Pana si culoarea parfumului, violetul sticlei, sugereaza mister si pasiune.
Parfumul a fost lansat in 2005, fiind creat de Laurent Bruyere si Dominique Ropion. Daca ar fi sa il recomand, l-as recomanda acelor doamne si domnisoare care iubesc parfumurile dulci, dar sunt si puternice si sofisticate, iubitoare de opulenta din notele parfumului si de senzatia absolut indescriptibila care o da parfumul purtatoarei atunci cand se simte. 
Recomandarea mea personala este aceasta...si da, iubesc acest parfum! :) Il puteti gasi pe Aoro, au o gama foarte larga de parfumuri. Eu am mai pus ochii pe Salvatore Ferragamo care mi-ar completa 100% mini colectia de parfumuri pentru fiecare stare, zi si alte elemente...iar acum cei de la Aoro au si reduceri la cateva din ele. 
Si inca o chestie pe care vreau sa v-o spun si care mi s-a parut foarte interesanta...va spuneam mai demult ca o admir pe Nicole Scherzinger pentru modul in care arata fizic, datorita sportului...si ce sa credeti. Acesta este si parfumul ei preferat! Ha ha :) Al vostru care este?

You Might Also Like

3 comments

  1. preferatul meu e Angel. sa ai o primavara frumoasa, Carmen!

    ReplyDelete
  2. Eu nu ma pot desparti de acesta:http://www.aoro.ro/jimmy-choo/for-women-eau-de-parfum-pentru-femei/

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.