Review Masca cu argila si trandafiri | Vivanatura

January 05, 2014

Va povesteam acum cateva saptamani aici despre masca cu argila si trandafir de la Vivanatura. Am fost foarte incantata de ingredientele din compozitia ei si chiar am sperat sa faca mai mult decat fac mastile Chantelle cumparate din Kaufland. 
Ei bine, a facut. A facut foarte mult si .... foarte rau. 
Cam asa arata fata mea la o jumatate de ora dupa ce am indepartat masca de pe fata. Am aplicat-o conform instructiunilor si nu am tinut-o pe ten mai mult de 10 minute. Dupa ce am dat-o jos intreaga suprafata pe care am aplicat masca era rosie si ardea. Va dati seama ce soc am avut?
Am aplicat comprese cu apa de trandafiri de la Naturalis, care m-a scapat si in trecut de episoade nasoale cu tenul. Poza de mai sus am facut-o dupa astea 30 de minute de aplicat comprese, timp in care tenul s-a calmat putin, insa socul a ramas acolo. M-am temut ingrozitor ca vreun ingredient din compozitia mastii mi-a ars fata....
Nici nu am mai pastrat masca, am aruncat-o direct in gunoi.
Desi am mai folosit-o de cateva ori pana azi, nu reusesc sa imi explic ce s-a intamplat. Mi-as fi dorit sa o pot recomanda, insa nu pot face acest lucru, mai ales ca efectele mastii in celelalte zile in care am folosit-o, nu au reusit sa bata efectele mastilor Chantelle.

Voi ati patit asa ceva?

You Might Also Like

12 comments

  1. din fericire nu am patit niciodata asa cu nicio masca de fata. eu folosesc masti de fata de la Avon, preerata mea fiind cea de tip peel-off cu arbore de ceai si castravete.ti-o recomand.pup

    ReplyDelete
  2. Oh, am deschis linkul gandindu-ma la trandafiri, la piele catifelata.. :( sper ca si-a revenit pielea pana acum.

    ReplyDelete
  3. Eu am avut un balsam pentru par de la Vivanatura si a fost groaznic, l-am aruncat la gunoi :( Nu-mi mai trebuie nimic de la ei...

    ReplyDelete
  4. Oh my God:(. Dar cand ai tinut-o pe fatza nu ai simtit absolut nimic? Eu prefer sa cumpar produse de calitate, desi si cu alea poti avea surprize cateodata, dar totusi ingredientele sunt mai de calitate. Sau poate masca ta nu are nimic, poate esti alergica la unul din ingrediente si, aplicand de mai multe ori, s-a sensibilizat pielea.

    ReplyDelete
  5. Imi pare rau ca ai patit asa :-( Asta e masca mea preferata de cativa ani, am cumparat-o de n ori si niciodata nu am patit asa ceva. Poate ai tu o reactie alergica la vreun ingredient al mastii sau ai prins un lot prost, cine stie :-(

    ReplyDelete
  6. Doamne! Bine ca nu a fost mai rau. :(
    Asta e unul dintre motivele pentru care mi-e teama sa incerc lucruri noi. Nu stiu niciodata care sunt urmarile si sunt foarte sceptica atunci cand vine vorba de incercat, testat alte produse. :(
    Sper ca acum esti ok.
    Pupici.

    ReplyDelete
  7. Dumnezeule... Cuvintele sunt de prisos!!! Sper din suflet că ai depăşit cu bine şi fără urmări această cumplită experienţă. Cu siguranţă nu aş fi tentată vreodată de acest produs. Toate cele bune!

    ReplyDelete
  8. infiorator, cred ca ai facut o alergie la ceva din ea! foloseste masti homemade si nu mai patesti asa ceva! sunt super usor de preparat!

    ReplyDelete
  9. asta ti s-a intamplat din cauza ca ai lasat masca prea mult..si pe mine ma inteapa putin cand se usuca, dar nu o las mai mult de un minut :) si am un ten sensibil.

    ReplyDelete
  10. Eu tocmai am facut o reactie alergica de toata frumusetea la un demachiant de la Viva Natura. Nu mai vreau sa aud de ei si de produsele lor!

    ReplyDelete
  11. scrie clar pe spatele cremei ca roseata este un efect secundar al actiunii acesteia...

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.