Kinuyuki

May 20, 2013

Vă povestesc azi despre niște produse pe care le-am primit spre testare acum ceva vreme, produse pentru îngrijirea tenului și un produs pentru îngrijirea mâinilor. Motivul pentru care am ales să nu le tratez separat este unul simplu: nu am foarte multe lucruri de spus despre fiecare, pentru că am fost nevoită să întrerup utilizarea lor.

Face Cataract Aqua Gel este, așa cum îi spune și numele, un gel care se absoarbe rapid în piele. Deși promite să lase tenul hidratat și revitalizat, datorită extractului de castravete și al unui ingredient numit deloc simplu Polyquaternium-51, nu am simțit acea hidratare. M-aș fi așteptat ca efectul să fie altul și, pe lângă asta, m-am trezit și cu noi mici monstruleți pe ten. După ce am încercat gelul în două faze crezând că poate e doar ideea mea, am constat că cel mai bine ramân la folosirea lui pe gât și decolteu, seara. Îmi pare rău pentru treaba asta, pentru că aveam speranțe de la el, dar se pare că tenul meu e mult prea sensibil și nu îi priește orice.
Hydro Clarifying Toner nu a făcut nici el impresie bună. Conține același extract de castravete și chiar mă așteptam să mă înțeleg bine cu el, mai ales că nu îmi lipsește niciodată din rutina de îngrijire un toner cu extract de castravete de la Garnier. La tonerul Kinuyuki povestea e și mai interesantă, mă ustură ochii când îl folosesc pe ten. Iarăși aici, milioane de regrete...ambalajul e tare frumos, elegant chiar, și practic, prevăzut cu o pompiță.
Petit Angel Hand Cream este o cremuță de mâini cu un parfum cam înțepător, dar cu care m-am obișnuit pe parcurs. O mare problemă pe care o am cu crema asta, nu știu din ce cauză o fi, e că simt că-mi usucă mâinile. De fiecare dată după ce o folosesc, îmi simt mâinile uscate și aspre, motiv pentru care nu o mai pot utiliza.

Ce altceva aș fi încercat de pe site-ul lor? Crema de zi hidratantă Dr. Hauschka, sau pe cea cu ceai alb de la Origins sau chiar serul cu antioxidanți Juice Beauty. La unele dintre produse sunt reduceri.

Dacă ați folosit vreunul din aceste produse, vă aștept opiniile în secțiunea comentarii :*

You Might Also Like

0 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.