Crystal Rhinestone Chain Earrings

May 27, 2013

Am făcut o mulțime de review-uri la viața mea, dar nici unul la o pereche de cercei. Cum există un început pentru toate, vreau să vă spun că ador perechea asta de cercei. E atât de diferită de tot ceea ce am, încât îmi e mai mare dragul să mi-i pun în ureche și să mă privesc în oglindă. 
Cerceii sunt realizați dintr-un material foarte bun, nu sunt grei sau deranjanți. Pe mine personal mă încântă strălucirea lor multicoloră, dar și modelul. Mi se par tare deosebiți.
Prietenii de la bornprettystore.com mi i-au trimis fără ezitare după ce i-am văzut, iar voi îi puteți găsi pe site-ul lor la prețul de 4.85$ dând click aici., În plus, dacă veți folosi codul PLJ91 veți beneficia de o reducere de 10%. Cercelușii sunt disponibili și pe alb și cu siguranță vor atrage atenția odată purtați. :)

Cum vi se par?

You Might Also Like

1 comments

  1. Sunt foarte frumoși cercelușii și cred că i-am văzut și la Anda Zelenca în varianta multicolor. Cu siguranță atrag privirile!

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.