Fancy

March 20, 2013


Mi se întâmplă de multe ori, atunci când vreau să realizez un machiaj, să nu am nici o idee despre cum va arăta. Îmi plac situațiile de genul ăsta pentru că le percep ca pe o provocare și imaginația îmi e pusă la încercare la maxim, față de situațiile în care am făcut machiaje inspirate de vedete sau vreo imagine frumoasă.

Așa a fost și cu acest machiaj pe care l-am făcut la începutul anului. Atunci eram șatenă, acum brunetă și dacă mă uit bine la poza de mai sus, nu m-aș mai lăsa de brunet acum și nu-mi rămâne decât să îmi imaginez cum ar fi arătat machiajul acesta cu mine brunetă ♥ mult mai fain aș zice eu.

În altă ordine de idei, habar nu am ce produse am folosit, dar dacă vă interesează vreunul o să  fac un efort de memorie și o să vi-l spun fără ezitare. Aștept opiniile voastre în secțiunea comentarii :)


Cu drag,
Carmen

You Might Also Like

1 comments

  1. Nu iti statea deloc rau nici satena, doar ca nuantele de vopsea pentru saten sunt nereusite (au prea mult verde sau rosu). Very, very pretty!

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.