Gosh Intense Eyeliner

December 11, 2012

Am fost fericită când am văzut că prietenii de la Gosh mi-au trimis un eyeliner exact când mă bătea gândul să îmi cumpăr unul. Acum, nu că mi-aș face eu codițe toată ziua, dar așa îmi trebuie mie lucruri....când nu am nevoie de ele, poate.
Eyeliner-ul nu este rezistent la apă, dar trebuie să recunosc că își face treaba onorabil. Am avut și încă am câteva waterproof, care numai waterproof nu-s: curg și se întind. Pe domnul Eln.Gosh l-am purtat de dimineața până seara, sub forma unei codițe și numai în colțurile ochilor s-a șters puțin. Ce sters, s-a decolorat puțin de tot. Deși negrul lui nu mi se pare cel mai intens, chiar îmi place cum se comportă pe pleoapele mele uleioase și pe ochii mei care lăcrimează și când râd.
Per total, sunt mulțumită de el și deja l-am pus alături de celelalte produse pe care le folosesc zilnic.

Voi l-ați încercat?


Cu drag, 
Carmen

You Might Also Like

0 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.