Gosh Finals

December 19, 2012

Gosh Catchy Eyes Mascara
Catchy Eyes este un rimel care putea fi mai bine formulat.  Nu face mare lucru, nici nu alungește, nici nu curbează. Este mult prea discret pentru gustul meu, nu încarcă absolut deloc genele, în schimb are o periuță adorabilă și un ambalaj tare drăgălaș.
Gosh Smokey Eyes Palette
Paletuța îmi place mult, de la ambalaj până la textura fardurilor. Sunt pigmentate, deloc prăfoase și trebuie să recunosc că mi-am dorit o paletuță cu astfel de culori pentru că-s tare frumoase. Una dintre culori o folosesc pentru sprâncene ♥
Gosh BB Cream
Despre BB nu am multe de zis, nu sunt convinsă de BB-uri în general, deși l-am încercat doar pe cel de la Garnier. Acesta nu iese din tipar, este ușor, arată foarte...natural și practic invizibil pe ten. L-am purtat pentru că Apidermaliv nu are SPF și chiar nu mă simțeam bine să ies din casă fără protecție (și aia mică, doar 15).
Nimic de lăudat și nici de condamnat, nu mi-a provocat chestiuțe, dar nici nu l-aș cumpăra. De fapt, nu o să mai cumpăr niciodată vreun BB, cred că e o pierdere de bani :D
Gosh Volume Lip Shine
Gloss-ul a venit exact la fix, ca eyeliner-ul, și asta pentru că iarna le prefer pentru că protejează foarte bine buzele. M-am obișnuit să le folosesc așa. Gloss-ul de la Gosh nu e deloc lipicios și are o nuanță ... pe care nu prea o pot explica. Frumoasă, în orice caz.

Cu această postare am încheiat testarea produselor Gosh. Voi le-ați încercat? Aveți produse preferate de la ei?


Cu drag, 
Carmen


You Might Also Like

3 comments

  1. imi place mult nuanta glossului eram curioasa si sunt de cum arata aplicat pe buze :)

    ReplyDelete
  2. am si eu o mica mica intrebare: de unde se pot cumpara produsele Gosh? :)

    ReplyDelete
  3. Carmen, de pe site-ul lor oficial. Nu stiu altul, eu le-am primit de la ei pentru a le testa
    http://www.gosh.ie

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.