Wedding make-up. Varianta cuminte

July 23, 2012

Am numit-o ,,varianta cuminte,, pentru ca se potrivește mireselor care vor un machiaj discret și care, totuși, să le scoată trăsăturile frumoase în evidență. Dacă tot e vară, e un fel de Summer Light Make-up, de aici

Cred că piesa de rezistență pentru un machiaj de mireasă este nu numai tenul impecabil, dar și luminozitatea acestuia. Am mizat pe aceste două lucruri, mai ales că machiajul ochilor este unul simplu și am preferat să înlocuiesc pudra translucidă cu boosterul mineral de la e.l.f, în nuanța Shimmer, care să-mi dea efectul de ten radiant. 

Am aplicat un fond de ten L'Oréal True Match și un corector Bourjois. Mi-am conturat fața cu bronzerul e.l.f., nuanța Warm Tan, iar pentru obraji am combinat două nuanțe de blush, ambele Bourjois: un Rose Frisson (54) și un Lilas D'Or (33). 

Pentru machiajul ochilor am folosit două culori, un gri foarte deschis cu particule iluminatoare discrete și un mov mat din paleta cu 88 de la CS. Am pus musai și gene false, ca să fac vânt când clipesc :D.

Buzele le-am colorat cu un ruj Avon la care nu-i știu gama, nuanța Glamorous, peste care am pus un L'Oréal  Color Riche Serum nuanța Freshly Candy și un gloss e.l.f. în nuanța Watermelon.






Plănuiesc să fac și alte machiaje, pentru mirese mai îndrăznețe. 

O zi minunată.


You Might Also Like

7 comments

  1. Superb a iesit !!! Esti o frumoasa :****

    ReplyDelete
  2. Imi place ca e luminos, as purta acest machiaj, insa nu la nunta mea, la un astfel de eveniment eu as fi mai "indrazneata". Astept continuarea!

    ReplyDelete
  3. E absolut superb:X:X
    Nu te-ai gandit sa faci tutoriale video? Chiar as vrea sa te vad in actiune, asa poate mi-ar reusi si mie machiajele tale. Am incercat sa recreez 2 dar nu mi-au iesit si m-am lasat batuta:D

    ReplyDelete
  4. Va multumesc :D Tutoriale video... nu m-am gandit pana acum la asta

    ReplyDelete
  5. Foarte dragut si finut si-ti vine de minune!

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.