Ivatherm, primele cuvinte

June 21, 2012


Așadar, am început să folosesc produsele primite în cadrul campaniei, unele chiar de cum am desfăcut pachetul.



Încă nu pot exprima o opinie clară asupra lor, evident. Totuși, ca prime impresii, aș nota....

Crema de față este ușoară, mai mult potrivită pentru vară. N-ar face față, în opinia mea, unei ierni geroase, deși este una hidratantă. Îmi place faptul că are SPF, clar - că doar de-aia am vrut-o. Off the record, aș adăuga denumirii sale și cuvântul ,,light,, și aș crea și varianta ,,rich,, , tot cu SPF, pentru iarnă. Chiar aș cumpăra varianta rich, dacă ar exista. Dar musai cu SPF.

Fondul de ten încă mă derutează. Îmi place și nu-mi place, în funcție de zi. În unele zile mi se pare că arată rău pe ten, în alte zile îmi place mult. Îl simt hidratant și asta conteaza mult, enorm pentru mine. Pentru că nu folosesc anticearcăn de mai bine de un an, dau cu fond de ten în locul lui. Și dacă simt zona hidratată, pentru mine e excelent .... 

O mică observație aș avea de făcut pentru ambele produse, cremă și fond de ten, și anume mirosul. E drept că în ultimele săptămâni am dezvoltat o sensibilitate enervantă la mirosuri de orice fel, până la stări de rău. Am început chiar să mă axez pe un singur parfum, pentru că nu le mai pot tolera pe celelalte. Oricum ar fi, sunt sensibilă și mi se pare că nu miros deloc bine. Sunt curioasă cum vedeți și voi lucrul ăsta.

Referitor la apa termală, am folosit ape termale în general de-a lungul anilor, dar încă nu am fost convinsă de ele. O folosesc pentru senzația de revigorare, nu am observat vreun alt efect.

Voi ce părere aveți despre produsele primite?


You Might Also Like

0 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.