ordine-n cercei? no problemo

February 27, 2012

Ani la rândul am colecționat cercei. Multe perechi nici nu le-am purtat, dar cui îi pasă? Dacă mi-au plăcut (deși unii erau urâți sau asa mi se pare acum), i-am cumpărat. Așa se face că mulți ani prețioșii mei cercei au stat toți tolăniți într-o cutie frumoasă din lemn, cu un interior și mai frumos de-un albastru superb.

În vizită la una din colegele mele din facultă, care stă la cămin, s-a produs descoperirea. Nu mai văzusem niciodată atâția cercei - și frumoși, și aranjați foarte ordonat (cred că am greșit cuvântul ăsta, acum când l-am scris, de cel puțin 5 ori :D). Cum spuneam, mi-a plăcut ce am văzut și am preluat exemplul cel bun.

Acum că v-am zis povestea, să vă spun și în ce constă toată treaba. Dacă printre voi se află și persoane care consideră că SPAȚIUL este foarte important și nu trebuie irosit, înseamnă că cel mai probabil aveți și voi cerceii la grămadă. Prima dată, scoatem cerceii din grămadă, îi aranjăm pe perechi și aruncăm ce nu ne mai place. Pe urmă se ia una bucată ... cum sa-i spun? rogojina din lemn? :D ... pe care se agață toți, toți cerceii, așa cum ne place nouă și lanțuri, coliere mai subțiri, ce mai găsim de agățat. Trebuie să avem și un spațiu unde să amplasăm toată opera. Eu mi-am amenajat un ”spațiu al cerceilor” într-un dulăpior cu vitrină, unde mi-am pus și ochelarii de soare (ăia care nu-i port, dar totuși am vreo 5-6 perechi). 

Și acum poze cu opera

Ta-daaaaaaaaaa


ăștia mi-s cei mai dragi



mi-am agățat și-o agrafă dacă am putut


mândra treabă.



Și așa m-am lăsat eu inspirată în a-mi ordona cerceii, folosind un accesoriu, dacă-i pot zice așa, de bucătărie.
Aștept cu mare interes idei și din partea voastră. Eu mai am una în cap, dar până n-o pun în aplicare nu zic nimic.


K.

You Might Also Like

5 comments

  1. Bine ai revenit iubita !! Chiar ieri ma gandeam unde sa-mi pun toti cerceii, ca sa nu mai arate saracii de parca sunt aruncati din avion, uite ca soarta ...am vazut acum la tine si copii si ei ideea ;) Te pup!

    ReplyDelete
  2. e dragut aranjamentul, dar zau daca am unde sa-l pun :)) trebuie sa ma mai gandesc :)

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.