Vintage Bohemian Updo

October 26, 2011

In ultima vreme am fost destul de preocupata ( ca sa nu zic prea preocupata ) de coafurile in genul celor de mai jos ...




Asa ca azi am facut-o. Si mi-a iesit oarecum, dar se putea si mai bine.


Sunt sigura ca, la urmatoarele incercari, va iesi mai bine si toate chestiutele care se vad acum n-o sa se mai vada. Si-s sigura si ca, pe masura ce o voi repeta, n-o sa-mi mai amorteasca mainile :)

Daca vreti sa vedeti cum se realizeaza aceasta coafura, va invit sa urmariti urmatorul tutorial:
http://www.youtube.com/watch?v=Oh9hDwHX2f4&feature=related

Ce spuneti, o incercati si voi?

You Might Also Like

4 comments

  1. ce frumos ti-a iesit!
    mai ales ca ti l-ai facut singura fara sa vezi mare lucru.

    ReplyDelete
  2. Trebuie neaparat sa incerc. Arata bestial :X !

    ReplyDelete
  3. Arata grozav! Sa reusesc sa mi-o fac mie ? Nu prea cred, sincer, nu cred ca as reusi sa o realizez nici pentru alta persoana...

    ReplyDelete
  4. Arata tare frumos, dar nu cred ca mi-ar iesi asa fain :(.

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.