Bourjois Healthy Mix Correcting Concealer

July 06, 2011

Un produs de care nu ma pot lipsi nici macar o zi este anticearcanul. Fiind inzestrata cu niste cearcane mov de toata frumusetea, care nu dispar indiferent de cat de mult as dormi, am ajuns sa folosesc acest produs zilnic.


Multa vreme am utilizat, pe post de anticearcan, doua corectoare Golden Rose, nuante diferite, pe care le combinam ca sa iasa una potrivita nuantei tenului meu. Convinsa fiind ca acesta zona de sub ochi, atat de sensibila, merita ceva mai bun, am hotarat achizitionarea anticearcanului Bourjois Healthy Mix.



"Bourjois Healthy Mix Correcting Concealer" este bazat pe principiul "terapia fructelor" si aici ma refer la: caisa (care ofera luminozitate), zmeura (care activeaza micro-circulatia) si pepene (hidrateaza). Suna bine, nu?

Ce imi place la acest anticearcan corector: 
  • textura fina, care nu se aduna in liniile fine
  • lumineaza privirea
  • are o formula hidratanta, non-grasa
  • acoperirea: medie, dar reuseste sa imi acopere cu succes cearcanele
  • fara parfum
  • ambalajul: cute!
Il aplic folosind o pensula, iar mai apoi degetele. Rezultatul ma multumeste cu adevarat.

Ce nu imi place: pas, poate doar pretul - 37 lei (Sephora).

Il recomand? Clar. Voi ce anticearcan folositi? Care v-au multumit/nemultumit?

You Might Also Like

5 comments

  1. Carmen, eu am reusit sa mai atenuez cearcanele folosind uleiul de migdale dulci, presat la rece, pe post de crema de ochi, in fiecare seara. Dupa aproximativ 2-3 luni de folosire zilnica cearcanele s-au estompat. Nu mai folosesc anticearcan, un fond de ten cu acoperire mica/medie e suficient pentru a obtine un ten perfect. Si chiar daca nu folosesc nici fond de ten, pielea din jurul ochilor arata bine :)

    ReplyDelete
  2. nu am cearcane , dar mereu folosesc genul asta de produse,mai corectez cate ceva.mersi ptrreview! cu drag!puup

    ReplyDelete
  3. @clarra: am incercat uleiul de migdale dulci, in aceeasi maniera, doar ca mi-au aparut iritatii mici si am renuntat la el. oricum, poate reiau "cura-anticearcane" cu ulei de la alta firma. multumesc!

    @modniza: cu multa placere, pup!

    ReplyDelete
  4. Eu am un concealer de la Farmasi, nr 2, si e cel mai bun pe care l-am incercat pana acum. Imi acopera cearcanele cam 80% sa zic, si-mi lasa pielea atat de fina :X

    ReplyDelete
  5. Eu deja am facut obsesie pentru Erase Paste de la Benefit care e mai scump ca acesta.La mine nici nu prea renteaza sa imi cumpar de exemplu acest anticearcan,pentru ca e fix 18 euro aici... si dau 22 euro pe erase paste.

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.