O postare mai neobisnuita

June 12, 2011

M-am tot gandit si razgandit pana sa fac postarea asta, dar cred ca n-am gresit facand-o :) Cum suntem aproape toate ocupate in aceasta perioada, unele cu bacul, altele cu sesiunea etc, eu mi-am propus urmatoarea chestie: saptamana viitoare voi realiza 3 look-uri complete, pe care le voi posta apoi pe blog. Este un fel de "impins de la spate" pe care mi-l aplic eu - mie, stiind clar ca daca nu vad treaba asta scrisa aici, o s-o lungesc si n-o sa fac mai mult de 2-3 review-uri (care urmeaza sigur). Asa ca va rog, dragi bloggeritze, sa ma mustrati daca , CUMVA, nu ma tin de cuvant.

Pe langa asta, asa cum ati observat sau, daca nu, puteti observa in partea dreapta, mi-am facut pagina de Facebook special pentru machiaje. Nu ma intrebati de ce tocmai acum, de ce n-am mai asteptat, am fost nerabdatoare ... Asa se face ca, tot azi, mi-am facut cont pe Twitter si pe Tumblr (ce ma mai amuz cand zic "Tumblrrrrr" sau "tum tum"), toate intr-un acces de nebunie ca ''toata lumea are'' si toate aflate in faza de inceput. Toata treaba e ca, dupa stresiune, blogul si, implicit, machiajele vor capata o mai mare atentie din partea mea, tocmai de aceea am facut conturile astea care, probabil, n-o sa fie folosite toate. Dar fie!

Va astept si pe voi pe Fb, Twitter, Tumblr si cam atat. Sa aveti un inceput de saptamana cat mai bun, ignorand vremea care se anunta ploioasa in toata tara.

You Might Also Like

0 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.