Trei de "multumesc"

March 04, 2011

Nu, azi nu revin cu un machiaj, din pacate.  Fac aceasta postare in special pentru a-i multumi lui Roxie pentru premiul de la concursul "My everyday make-up", care mi-a ajuns zilele trecute si pentru un cadou care mie, personal, mi-a placut mult, ea fiind o draguta. Multumesc!



   Am primit minunata Enciclopedie de la e.l.f. Pana sa ajunga la mine,am cautat poze cu swatch-uri de 10.000 de ori:D. Nu cred ca are vreun rost sa ii fac un review, se gasesc suficiente pe internet.

  Si acum cadoul...


   Este vorba de eyeshadow-ul 2true Dazzlers, o nuanta superba de verde cu particule aurii...nu am gasit o descriere mai potrivita, imi pare rau:) Dar mai bine vedeti voi.


Singura poza care mi-a iesit cat de cat.


Frumos, nu? Asa frumos ca ma si tem sa-l folosesc:)

   Si acum vreau sa va recomand, cu toata caldura, o carte minunata. Este vorba despre volumul de poezii al regretatului Adrian Paunescu. L-am vazut pe Morar, in emisiunea de joi - intitulata "Joia de colectie", recitand poezii din acest volum ( MINUNATA emisiune! ). Multumim, domnule Paunescu! Trebuia s-o am...






    Cred ca e cea mai de pret carte pe care o am in toata biblioteca, are atatea poezii frumoase, ii multumesc din inima persoanei care m-a invatat sa   iubesc  , cu adevarat, poezia... :)

   Si acum, ca sa fie complet totul, va las mai jos una dintre cele mai frumoase ( sau poate cea mai frumoasa ) piese de dragoste romanesti.




O seara minunata si o primavara frumoasa,





osned

You Might Also Like

3 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.