Tag : What I'm using right now

March 06, 2011

Am primit acest tag de la Andreea ( Andreea's Land ) si de la Irynuk. Imi cer scuze daca ratez pe cineva. Va multumesc fetelor!
Acest tag este, de fapt, o lista cu produsele pe care le folosesc in momentul de fata, mi s-a parut interesant si usor de onorat, mai ales ca nu am avut timp sa realizez alte machiaje. Voi incepe.

Sampon - Dove Anti-matreata

Balsam -  nu folosesc, imi face parul prea moale


Masca de par - Gliss de la Schwarzkopf , Oil Nutritive

Produse de styling -nu folosesc
Gel de dus - Palmolive Naturals cu lapte hidratant si ulei de masline
Lotiune de corp - Nivea Happy Time
Crema De Maini -  Garnier Hidratare Intensiva
Anti Perspirant - Dove Go Fresh, cu extract de castravete
 
Fake Tan - nu folosesc

Makeup Remover - Demachiant Balea, which sucks.
Cleanser - nope.

Crema de fata - Bioten, pentru ten uscat/sensibil
Exfoliant - Gerovital plant, Gel
 
Primer - Elf

Fond de Ten - Maybelline Affinitone
Concealer - Golden Rose
Pudra - Farmasi Happy Face
Blush - nu folosesc inca.
Bronzer - nici.
Highlighter - Avon
Eyebase - Mac
Eyeshadow - Elf Beauty Enciclopedia, Basic Eye
Eyeliner - Liquid eyeliner de la Miss Sporty, Eyeliner Ada

Ondulator - nu folosesc.  Daca vreau bucle, folosesc placa.
Mascara - Masterpiece Max de la Max Factor, Super Shock - Avon
Lipstick - Elf, nuanta Voodoo
Gloss - Farmasi, liquid lipstick
Oja/Lac de unghii - Avon Real Red
Parfum - Avon, Always, din gama Today Tomorrow Always


  Dau tag-ul mai departe catre toate fetele din blogroll si celor care, pur si simplu, vor sa il faca, desi ma indoiesc ca mai sunt fete care sa nu-l fi facut:)

Pupici,

You Might Also Like

2 comments

  1. toata lumea foloseste ceva de la Farmasi,numai eu nu am reusit sa le testez?!

    ReplyDelete
  2. Andreea, este o vreme pentru toate:)

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.