Review: Lotiune Micelara Ivatherm

March 31, 2011

   Odata cu campania de testare Ivatherm, a crescut si interesul meu fata de produsele acestei firme de care citisem doar pe internet. Desi nu am participat la campanie pentru ca nu am fost pe faza, daca pot zice asa, am hotarat ca nu voi rata sansa de a incerca vreunul dintre produse. Asa am ajuns la lotiunea micelara, un produs de care nu ma voi desparti curand. Veti vedea mai jos de ce.

     Descrierea oficiala a produsului suna asa:

Demachiant inovator pentru orice tip de ten. Ultraeficace, ultracalmanta, curata si demachiaza fata, ochii si buzele... Lotiunea Micelara este potivita oricarui tip de ten, chiar si celui sensibil sau cu dificultati majore: piele grasa cu probleme si imperfectiuni, dermatita seboreica, cuperoza, piele matura sau uscata. Contine un numar mic de ingrediente, cele mai importante fiind miceliile, structuri moleculare de forma sferica ce asimileaza particulele de praf, sebum si resturi de machiaj, curatind delicat si in profunzime tenul, fara sa il usuce. Contine 30% apa termala Herculane, calmanta si antiiritanta. Are pH fiziologic, nu contine sapun, alcool sau coloranti.

   

   Din experienta mea va pot spune urmatoarele:

Este un demachiant foarte delicat, probabil cel mai bun demachiant pe care l-am incercat vreodata. Face treaba unui demachiant crema fara probleme, eliminand cu succes ( dar putine insistente ) chiar si rimelul ( momentan folosesc Masterpiece Max ). Nu irita tenul, pielea nu se inroseste dimpotriva, iritatiile par sa dispara dupa folosirea acestei lotiuni. Imi place consistenta, sub forma de apa, care imi da o senzatie de prospetime si imi lasa tenul curat, fara sa usuce pielea.
Pe langa toate acestea,  imi place si ambalajul: igienic, simplu, consumi exact atat cat ai nevoie. Din punct de vedere al cantitatii, 250 ml de produs o sa imi ajunga o perioada destul de lunga, desi am vazut ca unele persoane se plangeau de faptul ca se consuma cam repede.
Mirosul este unul foarte placut, in opinia mea. Mi se pare ca miroase a compot de piersici...yummy! Cred ca nu-l voi schimba prea curand.
Inca un lucru care imi place la nebunie este faptul ca are in componenta 30% apa termala - un produs pe care il am mereu in casa.

    In concluzie, il recomand! Si am facut si o afacere buna: am prins oferta 1+1 gratis la pretul de 37 lei, me so happy!



    Voi ce parere aveti de lotiunea micelara, dar si de produsele Ivatherm, in general? V-au placut, daca da, de ce, daca nu, de ce?

You Might Also Like

5 comments

  1. am si eu lotiunea micelara, am primit-o cu ocazia campaniei. am scris si pe blogul meu ca o ador, indeparteaza machiajul foarte bine :)

    ReplyDelete
  2. Sper sa mai prind si eu astfel de oferta cand ajung in tara! Eu consum asa repede lotiunea micelara,zici ca o beau :(
    Acasa in Romania ma asteapta deja de la campania Ivatherm o lotiune micelara,dar trebuie sa ma mai inarmez cu inca 1-2 bucati,mai ales daca le prind la oferta .
    Din ce farmacie ai prins oferta? Sensiblu? City Farma? Pupici!

    ReplyDelete
  3. Andreea, le-am luat din farmacia Myriam. te pup!

    ReplyDelete
  4. Vreau si eu aceasta oferta:D
    cred ca ma duc sprim oras sa ma interesez:D

    ReplyDelete
  5. am fond de ten yvatherm joviale..este foarte placut,nu are parfum si imi place cum se aseaza pe ten

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.