Top 10 Accesorii favorite

February 01, 2011

Salut:)
Astazi voi face un top 10 al accesoriilor mele preferate, care imi sunt cele mai dragi/mai frumoase/mai purtate. Mai am un examen si scap, voi reveni zilele acestea cu machiaje, poate si review-uri.

1. Inel din argint, primit cadou...cred ca se intelege de ce mi-e asa drag si ce de il port mereu :D

2. Cercei achizitionati din Bershka (mi s-au parut tare diferiti fata de ce aveam eu pana la momentul respectiv, asa ca i-am cumparat)
3.Cercei handmade, colorati. Arata superb la urechi, credeti-ma.
4.Lantisor cu medalion Meli Melo. Il port atat cu un lant lung, precum cel din poza, cat si cu unul scurt ( pana pe piept ). Datorita culorilor, merge aproape la orice vestimentatie.

5.O alta pereche de cercei.Sunt eleganti, comozi, ma simt bine purtandu-i atunci cand parul (prins rapid) sau machiajul (incomplet, saracacios) lasa de dorit.
6.Ceas multicolor :) E putin cam greu, se poate si observa de ce, dar e colorat si-mi face placere sa il port.
7.Inel cu platforma ( cred ca asa se zice, imi cer scuze daca gresesc ).
8.Brosa cu doi fluturasi :) - ultima achizitie.
9. Ceas roz, in forma de potcoava ( cine mi l-a daruit mi-a zis ca potcoava aduce noroc ). Are un mesaj tare dragut inscriptionat: '' be you''.
10. Penultima achizitie: floare de pus in par! Am purtat-o o singura data, in casa, la lookul cu machiajul primavaratic :) O voi purta la vara din plin!


Sper ca v-a placut topul meu. Astept cu nerabdare sa le vad si pe ale voastre!

O zi cat mai buna,
KarmenB




 








You Might Also Like

0 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.